Groot nieuws: Wij zijn officieel partner geworden van HubSpot! Waarom? Omdat wij geloven in de kracht van de beste oplossing voor onze klanten — en op dit moment is dat HubSpot CRM.
We snappen dat je je wenkbrauwen optrekt. BriteBlue is al jarenlang partner van Microsoft en we blijven enthousiast over hun oplossingen, zoals Business Central, Power BI, Azure en het Microsoft 365 platform. Die tools blijven we adviseren en implementeren bij onze klanten. Ze zijn robuust, schaalbaar en uitstekend geschikt voor het optimaliseren van processen rondom Finance, Verkoop, Voorraad, Inkoop, Productie & Logisitiek.
Maar als het gaat om CRM – klantrelatiebeheer en salesoptimalisatie – zijn we na grondig onderzoek uitgekomen bij HubSpot. En dat is geen lichte keuze geweest.
We hebben de markt bekeken, demo’s gedraaid, klantgesprekken gevoerd en hands-on getest. Wat bleek? HubSpot scoort hoog op precies die punten die voor onze klanten belangrijk zijn:
De eerste integraties zijn een feit. We hebben inmiddels een app die HubSpot integreert met Microsoft Business Central en andersom. Hiermee worden klantgegevens, offertes en facturen moeiteloos gesynchroniseerd tussen de systemen. Deze integratie zullen we binnenkort verder uitrollen. Ook is er uiteraard maatwerk mogelijk, hierover gaan we graag in gesprek.
Om onze HubSpot-propositie verder te versterken, is Robert Ros op 1 mei gestart als Senior CRM Specialist bij BriteBlue. Robert heeft een stevige achtergrond in marketing én sales en helpt onze klanten bij het opzetten en optimaliseren van hun CRM-strategie. Hij is de sparringpartner voor organisaties die CRM serieus willen inzetten als groeimotor.