In deze handleiding is beschreven hoe een ticket aangemaakt kan worden op ons CARE portal (Jira Service Management).
1. Login op ons portal met de gegevens die je van ons hebt ontvangen via de mail
2. Selecteer “Support”
3. Maak een ticket aan voor Support, zorg voor een complete omschrijving waarbij de volgende punten worden meegenomen:
Wat is het probleem? Inclusief details van de foutmelding.
Indien van toepassing: in welke bedrijf speelt het probleem?
Sinds wanneer is het probleem aanwezig?
Volledige screenshots waar het documenttype/ documentnummer in meegenomen is.
Wie heeft het probleem? Ervaart iedereen dit of betreft het alleen enkele gebruikers?
4. Klik op “Versturen”
5. Om alle verzonden tickets te bekijken ga je rechtsboven naar je account klik op aanvragen.
6. In het ticket overzicht kun je alle tickets filteren en sorteren
7. Op het ticket zijn de volgende velden van belang:
1. Dit is het ticketnummer
2. Dit is de huidige status van het ticket
3. De meldingen zijn altijd aan, anders krijg je geen berichten meer van ons
4. Als het ticket niet meer relevant is kan het met de optie “Cancel request” worden ingetrokken. Let op: dit kan alleen wanneer wij het ticket nog niet in behandeling hebben genomen.
5. Hiermee kan een reactie gegeven worden
8. Wanneer een ticket de status “testing” heeft is het noodzakelijk om de het testresultaat aan te geven via de knoppen aan de zijkant
DREAM. BUILD. IMPROVE.
Wij optimaliseren processen en realiseren dromen met innovatieve ERP, CRM en BI-oplossingen.
Wij optimaliseren processen en realiseren dromen met innovatieve ERP, CRM en BI-oplossingen.